Komisja Rewizyjna
Zakres działania i skład komisji.
Komisja Rewizyjna
Rodzaj: komisja stała
Data powołania: 2018-11-30 uchwałą nr Uchwały : II/3/2018 , III/21/2018 , XXIV/224/2021, XXVII/256/2021, XXVII/257/2021
Zakres działania komisji obejmuje zadania dotyczące w szczególności:
Plan pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Węgorzynie na 2019 rok zatwierdzony uchwałą Nr V/41/2019 z dnia 31 stycznia 2019 r.
- Kontrola działalności świetlic wiejskich (wydatki związane z ich utrzymaniem)
- Kontrola realizacji projektu „Aktywizacja społeczna i zawodowa osób zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym w Gminie Węgorzyno”.
- Kontrola ściągalności opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi za lata 2016 -2018
- Kontrola wywiązywania się z obowiązków zawartych w umowach z podmiotami świadczącymi usługi komunalne na rzecz gminy w 2018 r.
- Kontrola wykonania budżetu Gminy Węgorzyno na podstawie Sprawozdania Burmistrza Węgorzyna z wykonania budżetu gminy za rok 2018
- Wniosek do Rady ws. udzielenia/nieudzielenia absolutorium dla Burmistrza Węgorzyna
- Wystąpienie do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie celem zaopiniowania wniosku o absolutorium
- Kontrola udzielanych dotacji z budżetu Gminy Węgorzyno na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w 2017 i 2018 roku
- Kontrola stosowania opłaty adiacenckiej i planistycznej przez Gminę Węgorzyno
- Kontrola ściągalności opłat za lokalne socjalne, komunalne za 2018 rok.
Plan pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Węgorzynie na 2020 rok zatwierdzony uchwałą Nr XIV/135/2020 z dnia 31 stycznia 2020 r.
- Analiza kosztów i funkcjonowania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Węgorzyno w 2019 roku
- Kontrola wydatków Gminy Węgorzyno na fundusze sołeckie oraz sposoby ich wykorzystania w 2019 rok
- Kontrola umorzeń i odroczeń podatków za 2019 r. (ilość dłużników, kwota zadłużenia, podejmowane czynności egzekucyjne i uzyskane efekty)
- Kontrola wykonania budżetu Gminy Węgorzyno na podstawie Sprawozdania Burmistrza Węgorzyna z wykonania budżetu gminy za rok 2019
- Wniosek do Rady ws. udzielenia/nieudzielenia absolutorium dla Burmistrza Węgorzyna
- Wystąpienie do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie celem zaopiniowania wniosku o absolutorium
- Kontrola sposobu działania oraz wydatkowania środków przez Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2019 roku.
- Opracowanie wniosków do Projektu budżetu na 2021 rok.
Plan pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Węgorzynie na 2021 rok zatwierdzony uchwałą Nr XXIV/227/2021 z dnia 29 marca 2021 roku
- Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone przez Radę Miejską Komisji,
- Kontrola wykonania budżetu Gminy Węgorzyno na podstawie Sprawozdania Burmistrza Węgorzyna z wykonania budżetu gminy za rok 2020
- Wniosek do Rady ws. udzielenia/nieudzielenia absolutorium dla Burmistrza Węgorzyna
- Wystąpienie do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie celem zaopiniowania wniosku o absolutorium
- Analiza umorzeń i odroczeń w podatku rolnym w I półroczu 2021 r. (ilość podatników, ilość podatników zadłużonych, kwota zadłużenia, podejmowane czynności egzekucyjne i uzyskane efekty);
- Kontrola udzielonych z budżetu Gminy Węgorzyno dotacji celowych w ramach działu 926, rozdziału 92695 §2820 na organizację rożnego rodzaju zespołów o charakterze sportowym za I półrocze 2021 r.
- Kontrola sprzedaży nieruchomości gruntowych i lokalowych (za wybrany okres 4 miesięcy roku 2021).
Plan pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Węgorzynie na 2022 rok zatwierdzony uchwałą Nr XXXI/294/2022 z dnia 14 lutego 2022 roku
- Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone przez Radę Miejską Komisji,
- Kontrola wykonania budżetu Gminy Węgorzyno na podstawie Sprawozdania Burmistrza Węgorzyna z wykonania budżetu gminy za rok 2021
- Wniosek do Rady ws. udzielenia/nieudzielenia absolutorium dla Burmistrza Węgorzyna
- Wystąpienie do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie celem zaopiniowania wniosku o absolutorium
- Badanie przeprowadzenia procedur naliczenia opłaty adiacenckiej w związku z zakończeniem inwestycji kanalizacji sanitarnej w Runowie Pomorskim, Połchowie oraz opłaty adiacenckiej w związku z podziałami geodezyjnymi.
- Badanie wyłonienia wykonawcy na remont pomieszczeń pięter budynku świetlicy wiejskiej w Runowie Pomorskim ul. Kolejowa 15 z przeznaczeniem na lokale mieszkalne oraz postępu prac remontowych i ewentualnego terminowego wykonania ich.
- Prawidłowość wydatkowania funduszu sołeckiego za rok 2021 w wybranych sołectwach.
- Badanie prawidłowości wydatkowania przyznanych dotacji z budżetu Gminy dla wybranych organizacji pozarządowych za rok 2021.
Skład komisji
Imię i nazwisko | Funkcja | Nazwa klubu |
---|---|---|
Monika Dobrzaniecka | członek | |
Grażyna Kata | członek | |
Teresa Kuźmińska | członek | |
Stanisław Ociepa | członek | |
Maria Sławska | członek |