XIV sesja Rady Miejskiej w Węgorzynie
- Data posiedzenia
- 26-11-2025, godz. 14:00
- Miejsce posiedzenia
- Gmina Węgorzyno ; 73 - 155 Węgorzyno ; ul. Rynek 1
Porządek obrad
-
1. Sprawy regulaminowe:
- 1a. otwarcie posiedzenia, powitanie gości i stwierdzenie quorum
- 1b. przedstawienie porządku sesji
- 1c. przyjęcie protokołu z posiedzenia XIII sesji Rady Miejskiej w Węgorzynie z 29 października 2025 r.
-
2. Informacje:
- 2a. Informacja Burmistrza z działalności między sesjami (ustna)
- 2b. Informacja Prezesa Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej KZN Gryf
-
3. Podjęcie uchwał w sprawie:
-
3a. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia rodzajów oraz warunków i sposobu przyznawania pomocy zdrowotnej dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej – druk nr 1
-
3b. przyjęcia „Programu współpracy Gminy Węgorzyno z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok”. – druk nr 2
-
3c. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w obrębie nr 0007 Runowo, gmina Węgorzyno – druk nr 3
-
3d. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w obrębie nr 0001 miasta Węgorzyno, gmina Węgorzyno – druk nr 4
-
3e. wyrażenia zgody na wydzierżawienie części działki nr 112/11 położonej w obrębie ewidencyjnym nr 0008 Połchowo, gmina Węgorzyno – druk nr 5
-
3f. wyrażenia zgody na sprzedaż lokalu użytkowego nr 3 oraz lokalu użytkowego nr 4 położonych w budynku mieszkalno – użytkowym w miejscowości Mieszewo 27, obręb nr 0001 Mieszewo, gmina Węgorzyno – druk nr 6
-
3g. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości drogowych działka nr 114 oraz 115 położonych w obrębie nr 0002 Zwierzynek, gmina Węgorzyno – druk nr 7
-
3h. zmiany uchwały budżetowej Gminy Węgorzyno na rok 2025 – druk nr 8
- 3i. zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Węgorzyno na lata 2025 – 2038 – druk nr 9 (projekt uchwały zostanie rozdany podczas posiedzenia Komisji Budżetowo – Gospodarczej oraz Komisji Społeczno – Oświatowej w dn. 26.11.2025 r.)
-
3a. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia rodzajów oraz warunków i sposobu przyznawania pomocy zdrowotnej dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej – druk nr 1
- 4. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- 5. Wolne wnioski i informacje.
- 6. Zamknięcie obrad.